BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Forside

24. feb. 2010

Kremen av iskrem

Hei!


Har akkurat vært og besøkt fabrikken som lager Hennig-Olsen is. Du bli møtt med en strek blanding av en deilig lukt av fløte og skojolade. mmmm.... deilig ikke sant?
Vel hele grunnen til at jeg besøkte fabrikken var at de nemlig fyller 50 år!
Så hva er bedre enn å lage en reportasje om en deilig is og alle de nye smakene som kommer.
Fikk masse bra bilder og alle var hyggelig og ville gjerne vise hvordan de lager alle de gode isene vi går kjøpt. Det ekke bare bare det ass... her er det tempo, tempo..
En av de nye isene som kommer er en blandig av salt og søtt.. ja, jeg vet, var ganske skeptisk sjøl før jeg smakte den. Den er rå god, dere må bare smake den!

Nå har jeg bare et intervju igjen så er første halvdelen av semesterprosjektet mitt ferdig. Da er det bare rediogering igjen, så er det i boks. Begynner å få litt dårlig tid, men det ordner seg som alltid.

Adois for now

0 kommentarer:

Dagens ord..

"Du er ikke hva du har, men hva du er.."