BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Forside

24. feb. 2010

"Twilight-Madness"













Jeg har nå endelig forhåndsbestilt New Moon på DVD, altså film nummer 2 basert på Twilightsagaen,skrevet av den GENIALE Stephenie Meyer. Det er totalt 4 bøker, MEN vis vi skal tro ryktene, kommer det kanskje en femte, som skal hete "Midnight Sun". I så fall gleder jeg meg som en unge!!

Her er rekkefølgen:

  1. Twilight (Evighetens kyss)
  2. New Moon (Under En Ny Måne)
  3. Eclipse ( Formørkelsen)
  4. Breaking Dawn
  5. Midnight Sun (in the making, kanskje?)
Twilightsagaen er for alle dere vampyr-elskere som er dritt lei av kommersielle "vampyr-klisjer". De fleste av alle vampyr-filmer jeg har sett, har vært en ganske stor skuffelse. Derfor ble jeg ganske overrasket over å se hverken kister, huggtenner og "menneskeblod-suggende-svart-kledde-forstyret-tynne vampyrer, som lurer rundt, i disse filmene. Jippi!


SS

0 kommentarer:

Dagens ord..

"Du er ikke hva du har, men hva du er.."